40 ایده جدید بازاریابی برای تجارت در سال 2022!(بخش3)
40 ایده جدید بازاریابی برای تجارت در سال 2022!(بخش3)
چهار شنبه 19 مرداد 1401 ساعت 13:29 | بازدید : 174 | نویسنده : حامد محمودی | ( نظرات )

 

27. سعی کنید در تمام شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید!

بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی یکی از مهم ترین کارهایی است که شما باید حتما انجام دهد برای این که به خودتان و به دیگران ثابت کنید کلا این کار را به درستی انجام داده اید. برای این که بتوانید به خودتان و به دیگران ثابت کنید که در این کار کم نگذاشته اید؛ یکی از بهترین کارهایی که می توانید در این حوزه انجام دهید بازاریابی با استفاده از تمام انواع و اقسام شبکه های اجتماعی است. در این حالت شما باید از تمام توانتان استفاده کنید برای این که در تمام شبکه های اجتماعی بازاریابی کنید و این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت در کل کار بازاریابی داشته باشید. دانشمندان و افرادی که در این زمینه تحقیق می کنند ثابت کرده اند که انجام دادن این کار می تواند منجر به این شود که شما بتوانید در مدت کوتاهی تعداد زیادی از افرادی را که اصلا نمی شناخته اید جذب تجارت خودتان بکنید. علت این موضوع هم این است که وقتی شما به عنوان مثال در شبکه اینستاگرام بازاریابی می کنید وقتی که در فیسبوک هم بازاریابی می کنید می توانید انتظار داشته باشید که به تمام مخاطبینی که در اینستاگرام نیستند ولی در فیسبوک هستند هم دسترسی داشته باشید. بنابراین همین کار به شما کمک می کند تا شانستان را برای رسیدن به مخاطبین جدید چندین برابر کنید. بسیاری از مخاطبین هستند که در فیسبوک نیستند ولی در اینستاگرام هستند و بنابراین شما این شانس را خواهید داشت که با این مخاطبین نیز به خوبی ارتباط برقرار کنید.

28. برای بازاریابی با استفاده از شبکه های مجازی برای خودتان یک استراتژی قوی داشته باشید!

شما برای این که با استفاده از شبکه های مجازی بازاریابی کنید نیاز دارید که برای خودتان یک استراتژی قوی داشته باشید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا شانستان را برای این که در این کار موفق شوید افزایش دهید. داشتن یک استراتژی مناسب برای این کار همچنین به شما کمک می کند تا کار را به صورت کلاسیک و برنامه ریزی شده به پیش ببرید که همین موضوع می تواند به میزان زیادی تامین کننده موفقیت شما باشد. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما این کار را انجام می دهید می توانید انتظار داشته باشید که از همان ابتدا برای خودتان برنامه های دقیقی داشته باشید که این برنامه های دقیق شما را تا زمانی که در این کار به موفقیت رسیدید یاری می کنند. البته باید برای تمام بخش های بازاریابی با استفاده از شبکه های مجازی استراتژی داشته باشید ولی برای این بخش که مربوط به شبکه های اجتماعی می باشد باید استراتژی هایی مخصوص داشته باشید که به شما کمک می کند تا با دقت و با برنامه ریزی های دقیق کار کنید. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما این کار را انجام می دهید می توانید انتظار داشته باشید که حتی انرژی هم که صرف این کار می کنید به شیوه مناسبی خرج شود و از اتلاف کردن وقت و زمانتان بر سر موضوعاتی که کاملا بیهوده می باشند و برای شما هیچ اثری ندارند جلوگیری شود. تحقیقات همچنین ثابت کرده است که انجام دادن این کار می تواند تاثیرات بسیار زیادی بر نتیجه های کار شما به عنوان تجارتی که با استفاده از شبکه های اجتماعی بازاریابی می کند داشته باشد و می تواند به شما کمک کند تا در این کار موفق تر شوید.

29. فراموش نکنید که استفاده از شبکه های اجتماعی باید مانند تمام ابزارهای دیگر بازاریابی کردن در خدمات مشتریان و مخاطبین باشد!

 

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که فراموش نکنید استفاده کردن از شبکه های اجتماعی باید در خدمت مخاطبین و مشتریان شما باشد و نه ابزاری باشد برای این که شما بخواهید خودتان و تجارت خودتان را در آن به آن ها معرفی کنید. البته این کاربرد نیز می تواند یکی از کاربردهای مهم شبکه های اجتماعی باشد ولی حقیقت این است که شما باید همیشه این جمله را در ذهنتان داشته باشید که مخاطبین شما در حقیقت پادشاه هستند و بنابراین شما برای این که بتوانید آن ها را به صورتی که می خواهید اغنا کنید باید تمام تلاشتان را بکنید که تا جایی که می توانید شانستان را برای موفقیت بیشتر و بیشتر کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا کاربرد درست تر شبکه های اجتماعی را برای تجارتتان یاد بگیرید و در نهایت سعی کنید تا با استفاده از شبکه های اجتماعی به بهترین فرم از بازاریابی برسید. تحقیقات نشان داده است که با انجام دادن این کار همچنین شما این توانایی را خواهید داشت تا بیشتری بهره را از وجود شبکه های اجتماعی در کار بازاریابی خودتان ببرید. محققان و افرادی که در این زمینه تحقیق می کنند همچنین بر این باورند که استفاده از شبکه های اجتماعی می تواند به شما کمک کند تا (البته در صورتی که به درستی از آن ها استفاده کنید) بتوانید به بخش زیادی از رویاهایی که در زمینه بازاریابی در سر داشته اید برسید و بخش زیادی از آن ها را تبدیل به حقیقت و واقعیت هایی ملموس نمایید.

30. به صفحه اول وب سایتتان توجه کنید!

صفحه اول وب سایت شما خیلی مهم است. شما باید حتما به آن توجه کنید. تحقیقات نشان داده است تجارت هایی که وب سایت آن ها دارای صفحه اول مناسبی است نسبت به تجارت هایی که وب سایتشان صفحه اول خوبی ندارد بسیار بهتر عمل می کنند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند همچنین بر این باورند که اگر شما بتوانید وب سایتتان را با کیفیت متوسط طراحی کنید ولی صفحه اول آن دارای کیفیتی بالا باشد می توانید انتظار داشته باشید که بخش زیادی از مشکلاتتان که ممکن است مربوط به بازاریابی با استفاده از وب سایت باشد حل می شود. از این رو به شما توصیه می شود تا جایی که می توانید بر روی ایجاد کردن یک صفحه اول مناسب برای وب سایتتان تمرکز کنید چون به این روش می توانید به راحتی شانس خودتان را برای این که در کار بازاریابی با استفاده از وب سایت موفق شوید به میزان بسیار زیادی افزایش دهید. تحقیقات همچنین نشان داده است که وب سایت هایی که دارای صفحه اول مناسبی هستند که به خوبی طراحی شده است نسبت به وب سایت هایی که دارای همان کیفیت هستند ولی با این تفاوت که صفحه اولشان مناسب نیست به میزان بسیار کمتری بازدیدکننده دارند و بنابراین در صورتی که شما وب سایتی طراحی کنید که در آن بتوانید شانس بیشتری برای موفقیت در کار بازاریابی داشته باشید بهترین کار این است که این وب سایت دارای یک صفحه اولیه مناسب باشد چون در این حالت می توانید انتظار داشته باشید که تعداد افرادی که به عنوان بازدیدکننده از وب سایت شما دیدن می کنند بسیار بیشتر از زمانی می شود که این صفحه اول وب سایت شما مناسب نیست.  شما برای این که یک طراحی مناسب برای این صفحه اول وب سایت داشته باشید حق انتخاب های زیادی دارید. به عنوان مثال می توانید با استفاده از روش هایی که در راهنماهای مختلف وجود دارد این صفحه اول وب سایت را به شیوه ای طراحی کنید که کاربران و افرادی که به عنوان بازدیدکننده از وب سایتتان دیدن می کنند بتوانند به راحتی از دیدن آن لذت ببرند و در همان ابتدای کار جذب این وب سایت شوند. از این رو تمام سعیتان باید بر این باشد که چنین وب سایتی را برای خودتان طراحی کنید. در ضمن فراموش نکنید وقتی که برای وب سایتتان یک صفحه اول مناسب طراحی می کنید این صفحه اول باید تمام المان های مربوطه را داشته باشد.

31. برای بازاریابی با ایمیل یک استراتژی تعیین کنید!

 

کار بازاریابی با استفاده از ایمیل نیز باید مانند کارهای دیگری که شما در زمینه بازاریابی انجام می دهید دارای یک استراتژی مناسب و مفید باشد. در صورتی که شما بتوانید این کار را به شیوه ای که می خواهید و با استفاده از استراتژی های مناسب انجام دهید می توانید انتظار داشته باشید که برای موفقیت در این کار شانس خوبی دارید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است وقتی که شما سعی می کنید به این شیوه کار کنید می توانید انتظار داشته باشید که با همین کار بازاریابی با استفاده از ایمیل (که ممکن است از نظر بسیاری از کارآفرینان امروزی دیگر روشی منسوخ شده به نظر بیاید) به نتیجه های بسیار زیادی برسید. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار همچنین می تواند به شما کمک کند تا از بسیاری از موانعی که در این زمینه وجود دارد عبور کنید و بتوانید یک بازاریابی بسیار موفقی را داشته باشید چون کار بازاریابی با استفاده از ایمیل کاری است که شاید نسبت به روش های دیگر بازاریابی بیشتر نیازمند داشتن یک استراتژی محکم باشد.

32. سعی کنید با مخاطبین و مشتریان رابطه عاطفی برقرار کنید!

 شما به عنوان یک تجارت باید تلاش کنید تا با مخاطبین خودتان رابطه ای عاطفی برقرار کنید. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما این کار را می کنید احتمای این که در کارتان موفق شوید را به میزان بسیار زیادی بیشتر می کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که وقتی که شما این کار را انجام می دهید به این معنی است که مخاطبین و مشتریان خودتان را دوست دارید و به این معنی است که به آن ها به عنوان افرادی که هستند و افرادی که می شناسید ارزش می دهید. همین موضوع منجر به این می شود که شما بتوانید شانستان را برای موفقیت در کار بازاریابی با این افراد بیشتر کنید. وقتی که آن ها احساس کنند که شما نسبت به آن ها علاقه دارید و این که آن ها را دوست دارید همین موضوع باعث می شود که شانس شما برای موفقیت بیشتر شود. تحقیقات نشان داده است وقتی که سعی می کنید تا با این افراد رابطه عاطفی برقرار کنید می توانید انتظار داشته باشید که آن ها هم متقابلا به شما احترام بگذارند و همین احترام متقابل میان شما و آن ها است که می تواند به شما کمک کند تا در بسیاری از موارد کار بازاریابی را بسیار باکیفیت تر از آن چیزی که بوده است انجام دهید. از این رو سعی کنید تا حتما به آن ها احترام بگذارید و سعی کنید تا حقیقتا با آن ها رابطه ای عاطفی برقرار کنید به شیوه ای که آن ها احساس کنند شما می خواهید حقیقتا به آن ها سود برسانید. همین موضوع برای این که آن ها برای شما تبدیل به مخاطبین و مشتریان وفاداری شوند می تواند کافی باشد.

33. درباره تجارت خودتان وبینارهای رایگان بگذارید تا مخاطبین بیشتر با شما آشنا شوند!

 

یکی دیگر از کارهایی که شما می توانید در این زمینه انجام دهید این است که درباره تجارت خودتان وبینارهایی ارایه کنید برای این که مخاطبین و مشتریان و افرادی که قرار است با تجارت شما همکاری داشته باشند (به این شکل که مشتریان تجارت شما شوند!) بتوانند بیشتر با شما آشنا شوند. این موضوع خیلی مهم است که شما بتوانید آن ها را با تجارت خودتان و این که که هستید و چکار می کنید به خوبی آشنا کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا به میزان بیشتر و بهتری در این کار پیشرفت کنید و موفق تر شوید. این در صورتی است که اگر این کار را انجام ندهید آن ها هیچ ایده ای از این که شما که هستید و چکار می کنید ندارند و بنابراین همین موضوع ممکن است به آن ها کمک کند تا درک بهتری از تجارت شما داشته باشند  و بنابراین به این شیوه شما می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای موفقیت بیشتر و بیشتر شود. این وبینارهای رایگان همچنین می تواند به مخاطبین و مشتریان شما کمک کند تا شما را بهتر از گذشته بشناسند و بدانند که با چه افرادی طرف هستند و همین موضوع می تواند به نوبه خودش برای شما آرامش بخش باشد چون در این حالت شما احساس می کنید که خودتان را به آن ها معرفی کرده اید و آن ها شما را دیده و شناخته اند و بنابراین این استرس و عدم قطعیتی که در این زمینه وجود دارد دیگر وقتی که شما آن ها را می بینید و همچنین مخاطبین نیز شما را می بینند وجود نخواهد داشت. بنابراین سعی کنید حتما برایشان وبینارهایی رایگان ارایه کنید و در آن ها به معرفی خودتان بپردازید.

34. برای بازاریابی کردن بودجه های قابل توجهی را اختصاص دهید!

 

شما برای این که بتوانید در کار بازاریابی موفق شوید باید به اندازه کافی برای این کار بودجه اختصاص دهید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند. دانشمندانی که در این حوزه کار می کنند بر این باورند که اکثر تجارت هایی که در کار بازاریابی به موفقیت های چشمگیری رسیده اند تجارت هایی بوده اند که بودجه های زیادی روی این موضوع سرمایه گذاری نموده اند. بنابراین در صورتی که شما بتوانید به اندازه کافی روی این موضوع سرمایه گذاری کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای موفقیت بیشتر می شود. به عبارت دیگر به میزانی که شما بتوانید روی این موضوع بیشتر سرمایه گذاری کنید به همین میزان هم می توانید احتمالات موفقیتتان را بیشتر و بیشتر کنید. این در حالی است که وقتی که روی موضوعات دیگر سرمایه گذاری می کنید هم می تواند برای شما سودمند باشد ولی سرمایه گذاری کردن روی موضوع بازاریابی برای هر تجارتی می تواند در بسیاری از موارد برای آن تجارت مورد نظر راه نجات باشد. از این رو توصیه می شود که حتما بر روی این موضوع سرمایه گذاری کنید برای این که بتوانید شانستان را بیشتر و بیشتر کنید. تحقیقات نشان داده است اگر شما بخواهید یک استراتژی مناسب را برای این کار پیش ببرید این تجارت برای شما هزینه بر است و در صورتی که نتوانید هزینه های آن را به درستی تامین کنید تجارتتان ممکن است با شکست مواجه شود. از این رو به شما توصیه می شود تا جایی که می توانید در این زمینه سرمایه گذاری کنید و موقعیت های مختلف در این زمینه را از دست ندهید.

35. از روش هایی که تجارت های دیگر که در کار بازاریابی موفق هستند برای این کار استفاده می کنند چیزهایی یاد بگیرید!

 

شما می توانید به تجارت هایی که در این کار بسیار موفق شده اند نگاه کنید و سعی کنید تا روش هایی را که این تجارت ها برای بازاریابی مورد استفاده قرار می دهند را از آن ها یاد بگیرید. این کار به هیچ عنوان تقلید کردن از دیگران نیست چون در این کار شما کاری نمی کنید که درست مانند آن ها عمل کرده باشید. تنها کاری که شما در اینجا انجام می دهید این است که از آن ها یاد می گیرید که چگونه به شیوه ای مناسب کار بازاریابی را انجام دهید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که وقتی تجارت هایی در کار بازاریابی موفق هستند تجارت های دیگری که می خواهند شبیه به آن ها شوند باید از آن ها یاد بگیرند. شما نیز به عنوان یک تجارت می توانید از این تجارت ها چیزهایی را یاد بگیرید که به شما کمک می کند تا یک بازاریاب موفق شوید. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به میزان زیادی توانایی های تجارت شما را در بازاریابی افزایش دهد و به شما کمک کند تا کار را به شیوه ای که می خواهید انجام دهید. بنابراین تمام تلاشتان را بکنید برای این که به تجارت هایی که مانند شما کار بازاریابی را انجام می دهند نگاه کنید و سعی کنید تا چیزهای جدید را از این تجارت ها یاد بگیرید. دانشمندان بر این باورند که انجام دادن این کار می تواند منجر به نتیجه هایی بسیار مثبت برای کار تجارت شما شود و می تواند منجر به این شود که شما بتوانید تجارت خودتان را به بهترین شکل ممکن اداره کنید. بنابراین اگر می خواهید در این کار موفق شوید به دیگرانی نگاه کنید که موفق شده اند!

36. بازاریابی با استفاده از افراد تاثیرگذار را فراموش نکنید!

 

یکی از مهم ترین شیوه های انجام کار بازاریابی در سال 2022 بازاریابی با استفاده از افراد تاثیرگذار است. شما باید به این نکته توجه کنید که وقتی می خواهید از این روش استفاده کنید باید تمام تلاشتان را بکنید تا فردی را انتخاب کنید که برای تجارت شما مناسب باشد. روش کار در این نوع بازاریابی به این روش است که شما به عنوان یک تجارتی که در یک زمینه فعالیت می کند در ابتدا باید فردی را پیدا کنید که به عنوان فرد تاثیرگذاری در شبکه های اجتماعی شناخته می شود. این فرد تاثیرگذار به هیچ عنوان نیازی نیست که یک هنرپیشه و یا فردی بسیار بسیار معروف  و شناخته شده باشد و حتی افرادی که در بسیاری از موارد هیچ کسی در دنیای حقیقی آن ها را نمی شناسد ولی در دنیای شبکه های مجازی افرادی مشهور هستند نیز می توانند افرادی تاثیرگذار باشد. بنابراین در مرحله اول شما  ابتدا فرد مورد نظر را انتخاب می کنید که البته باید بدانید که این فرد مورد نظر نیاز است که در ارتباط با رشته کاری شما باشد (و یا حداقل بهتر است که چنین باشد!) سپس سعی می کنید تا با استفاده از روش هایی که خودتان باید آن ها را بلد باشید؛ این فرد مورد نظر را متقاعد کنید برای این که به شما کمک کند تا تجارتتان را تبلیغ کنید. بقیه کارها را این فرد انجام می دهد. این فرد به شما کمک می کند تا تجارتتان را تبلیغ و بازاریابی کنید و دیگر بقیه مراحل را شما خودتان می توانید طی کنید. در چنین مواردی می توانید انتظار داشته باشید که شانس شما برای این که در طول مدت کوتاهی مخاطبین خیلی زیادی پیدا کنید خیلی بالا برود.

37. در انتخاب فرد مناسب به عنوان فرد تاثیرگذار دقت کنید!

 

نکته دیگر این است که شما باید فردی را به عنوان فرد تاثیرگذار انتخاب کنید که فکر می کنید برای این گزینه بهترین است. به عبارت دیگر خیلی مهم است که شما فرد مناسب را برای این کار انتخاب کنید. در صورتی که فردی را که به عنوان بازاریاب تاثیرگذار خودتان انتخاب می کنید فرد مناسبی نباشد شانستان برای این که این که در این کار موفق شوید خیلی کم می شود. تحقیقات نشان داده است انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا کار بازاریابی را بهتر انجام دهید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که به هنگامی که شما فرد مناسب را انتخاب کردید می توانید انتظار داشته باشید که این فرد به شما کمک کند تا کار بازاریابی را بهتر انجام دهید اما اگر فردی که انتخاب کرده اید برای این کار مناسب نباشد نمی توانید به خوبی بازاریابی کنید چون این فرد هیچ سودی برای شما نخواهد داشت و حتی ممکن است بخش زیادی از انرژی و هزینه شما هم تلف شود. بنابراین مراقب باشید که برای انجام کار بازاریابی از چه فردی استفاده می کنید. تحقیقات نشان داده است یکی از بهترین روش هایی که شما با استفاده از این روش می توانید در طول مدت کوتاهی تعداد مخاطبین خودتان را بیشتر کنید همین روش است. به عبارت دیگر شما می توانید با کمک گرفتن از فردی که در این کار حرفه ای است در مدت کوتاهی تجارت خودتان را به تمام افرادی که این فرد را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند نشان دهید. برای بهتر روش شدن مطلب یک مثال می زنیم. به عنوان مثال، فرض کنید که این فردی که شما آن را به عنوان بازایاب انتخاب کرده اید در شبکه های اجتماعی 100000 دنبال کننده داشته باشد. در این حالت، اگر تجارت شما با کاری که این فرد انجام می دهد در تناسب باشد و اگر این فرد شما را قبول کند؛ برای این 100000 نفر تجارت شما را تبلیغ می کند. اکنون فرض کنید که از میان این 100000 نفر که تجارت شما می بینند یک صدم از آن ها از تجارت شما خوششان بیاید و یا این که فکر کنند تجارت شما به آن ها کمک خواهد کرد. بنابراین نتیجه می گیریم که 1000 نفر تنها با یک تبلیغ به تجارت شما اضافه می شود! بنابراین قدرتی را که بازاریابی با استفاده از افراد تاثیرگذار می تواند داشته باشد دست کم نگیرید!

38. در بسیاری از موارد می توانید در کار بازاریابی از تجارت های دیگر هم کمک بگیرید!

 

از دیگر روش هایی که شما با استفاده از این روش می توانید شانستان را برای انجام دادن کار بازاریابی به شیوه مناسب بالا ببرید این است که سعی کنید تا از تجارت های دیگر هم کمک بگیرید. به عبارت دیگر شما می توانید کاری کنید که تجارت های دیگر با شما همکاری کنند برای این که کار بازاریابی را بهتر انجام دهید. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. به عبارت دیگر وقتی که شما این کار را انجام می دهید می توانید انتظار داشته باشید که از تجربه هایی که در این تجارت های دیگر وجود دارد هم استفاده می کنید و بنابراین به این شکل می توانید هم تجربه های خودتان را به این تجارت ها بدهید و هم این که از تجربه هایی که تجارت های دیگر دارند استفاده کنید و بنابراین از آنجایی که همیشه دو مغز بهتر از یک مغز کار می کنند بنابراین انجام دادن این کار به صورت تیمی می تواند مزیت های بسیار زیادی را هم برای تجارت شما و هم برای تجارتی که با شما کار می کند داشته باشد. از این رو کمک گرفتن از تجارت های دیگر هم می تواند به شما کمک کند تا تجارتتان را بهتر بازاریابی کنید.

39. از تجربه های قبلیتان در بازاریابی درس بگیرید!

 

شما به عنوان یک بازاریاب باید تمام تلاشتان را بکنید تا از تجربه های قبلیتان به عنوان یک بازاریاب درس بگیرید. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت داشته باشید. وقتی که شما قبلا کار بازاریابی را انجام می داده اید و اکنون تجربه های زیادی در این زمینه دارید می توانید از این تجربه ها استفاده کنید برای این که اگر در گذشته اشتباهی را مرتکب شده اید به این فکر باشید که دیگر این اشتباه را تکرار نکنید. این خیلی مهم است که شما به خوبی یاد بگیرید که دیگر اشتباهات گذشته را تکرار ننمایید به این دلیل که بخش زیادی از اشتباهاتی که ما انسان ها در زمینه های کلی انجام می دهید مربوط به این است که ما از اشتباهات گذشته مان درس نمی گیریم و این موضوع در زمینه بازاریابی و برندینگ هم درست است و در صورتی که شما به عنوان یک تجارتی که در این زمینه استعداد دارد سعی کنید که دیگر اشتباهات گذشته تان را تکرار نکنید شانستان برای موفقیت چندین و چند برابر می شود. از این رو درس گرفتن از اشتباهات گذشته در این زمینه و همچنین استفاده کردن از تجربه های قبلیتان می تواند به شما کمک کند تا در این زمینه موفق تر عمل کنید.

40. به نظرات و فیدبک های مخاطبین و مشتریان توجه کنید!

شما باید به نظرات و فیدبک هایی که مخاطبین و مشتریان شما به شما می دهند توجه کنید و باید سعی کنید تا بر این اساس ادامه کارتان را انجام دهید. تحقیقات نشان داده است وقتی که سعی می کنید از این روش استفاده کنید می توانید انتظار داشته باشید که در مراحل بعدی کارهایی انجام دهید که به نفع مخاطبین می باشد. از این رو تمام تلاشتان را بکنید تا نظرات و فیدبک هایی را که آن ها می دهند مورد توجه قرار دهید و سعی کنید تا بر این اساس کارها را در مرحله های بعدی با کیفیت بالاتری انجام دهید تا میزان رضایت آن ها از تجارت شما افزایش پیدا کند.



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازاریابی و فروش و آدرس bazaryabi-forosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 154
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 18
:: بازدید ماه : 446
:: بازدید سال : 1185
:: بازدید کلی : 5685